Page 2 of 3

Re: Kongpanions

PostPosted: Sun Sep 24, 2017 4:52 pm
by Ten
ScorpionMCX wrote:Then how are there lower levels than me in the guild?

are you special? i said nobody in kongregate is lvl 301. and i saw a post made by you asking to join emperor saying that you were lvl 301, meaning you do not play kongregate, meaning you cant join.

there is NO lvl limit. all you have to do is play on kongregate. pretty simple stuff for a 3x guild with an infinite loop of private servers

Re: Kongpanions

PostPosted: Sun Sep 24, 2017 8:46 pm
by DragonBlake
Ten wrote:
ScorpionMCX wrote:Then how are there lower levels than me in the guild?

are you special? i said nobody in kongregate is lvl 301. and i saw a post made by you asking to join emperor saying that you were lvl 301, meaning you do not play kongregate, meaning you cant join.

there is NO lvl limit. all you have to do is play on kongregate. pretty simple stuff for a 3x guild with an infinite loop of private servers

can you keep me on your friends list you seem to always ignore me ingame ;( also i just gotta make a kong arround and play for a while?

Re: Kongpanions

PostPosted: Mon Sep 25, 2017 9:34 am
by Ten
DragonBlake wrote:
Ten wrote:
ScorpionMCX wrote:Then how are there lower levels than me in the guild?

are you special? i said nobody in kongregate is lvl 301. and i saw a post made by you asking to join emperor saying that you were lvl 301, meaning you do not play kongregate, meaning you cant join.

there is NO lvl limit. all you have to do is play on kongregate. pretty simple stuff for a 3x guild with an infinite loop of private servers

can you keep me on your friends list you seem to always ignore me ingame ;( also i just gotta make a kong arround and play for a while?

thing is, only your kong account can join so we can avoid nubs from the forums joining us just for their main to join and grind on a PS

i think we only let alts in if your really cool in kong chat. plus ive never met you in kong chat still so

Re: Kongpanions

PostPosted: Tue Sep 26, 2017 6:54 am
by ScorpionMCX
Could I just please join, I really need a private server :?

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Sep 27, 2017 11:58 pm
by ArqDemon
i have kong but i quit after everyone left loa.
can i join anyway?
consider it charity because i'm noob
level 79
ign Ch3ap

Re: Kongpanions

PostPosted: Thu Sep 28, 2017 3:02 pm
by Ten
ArqDemon wrote:i have kong but i quit after everyone left loa.
can i join anyway?
consider it charity because i'm noob
level 79
ign Ch3ap

do you currently play kong? if not then probably no.
ScorpionMCX wrote:Could I just please join, I really need a private server :?

figures. no

Re: Kongpanions

PostPosted: Mon Oct 16, 2017 11:14 am
by Ten
just going to bump since people pm me asking to join without reading the rules.

also i am no longer using mag areas for a while as i have upgraded to krakens. pretty overdue but better now than never. (tomsen will probably have an alt up in 1 of the mag areas soon so that means we have an extra mag area that is not being used)

Re: Kongpanions

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 1:59 pm
by DragonBlake
Ten wrote:just going to bump since people pm me asking to join without reading the rules.

also i am no longer using mag areas for a while as i have upgraded to krakens. pretty overdue but better now than never. (tomsen will probably have an alt up in 1 of the mag areas soon so that means we have an extra mag area that is not being used)

can i use it? lol

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Oct 18, 2017 12:10 am
by Ten
your gonna grind mags with your alt?

also i still have no idea what kong account your talking about.

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Oct 18, 2017 2:56 pm
by dragonknight5
Can I join? I've played hh on kong before but lost the email for my old account so I only play it now on official.(plus my old account got hacked). My old account name is miles833789 but I have since abandoned that account. I don't remember the pass to my old Kongergate(actual website account) account so now I play on lordofdragons009@gmail.com ,I usually play Final Battle Fantasy 4 and Tower of Sages on that now so yeah.

My hh IGN for official is- Dragonknight5

Re: Kongpanions

PostPosted: Thu Oct 19, 2017 10:47 am
by Ten
dragonknight5 wrote:Can I join? I've played hh on kong before but lost the email for my old account so I only play it now on official.(plus my old account got hacked). My old account name is miles833789 but I have since abandoned that account. I don't remember the pass to my old Kongergate(actual website account) account so now I play on lordofdragons009@gmail.com ,I usually play Final Battle Fantasy 4 and Tower of Sages on that now so yeah.

My hh IGN for official is- Dragonknight5

sorry but no

Re: Kongpanions

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 5:37 am
by Tomsen
Just to clear things up here, we only accept players that play active on Kongregate, on the account they are in Kongpanions with.
We do not accept friends, or whatever high lvls, outside Kongregate anymore.

Best of luck finding an awesome guild anyways :-)
Tomsen

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Nov 01, 2017 7:21 am
by Charls
Can I join your guild I'm not scammer I just need a x3 guild?
IGN:ccCharlSss

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Nov 01, 2017 10:45 am
by Charls
Can i join your guild?

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Nov 01, 2017 1:03 pm
by c8897
Everyone wrote:Hi, I made a kongregate account 10 seconds ago.
I need a 3x guild and private server solely for my own benefit.
Can I join your guild?

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Nov 01, 2017 10:45 pm
by DragonBlake
oi that shet is so true lmao lol xddd :lol:

Re: Kongpanions

PostPosted: Thu Nov 02, 2017 5:30 pm
by c8897
DragonBlake wrote:lmao lol xddd :lol:


This guy managed to laugh in 4 different ways.

Re: Kongpanions

PostPosted: Wed Nov 08, 2017 10:27 am
by Ten
c8897 wrote:
DragonBlake wrote:lmao lol xddd :lol:


This guy managed to laugh in 4 different ways.

truly talented

Re: Kongpanions

PostPosted: Sat Nov 25, 2017 3:01 am
by Louiseqwe12
CAN I JOIN ?? IM LVL 312 CLASS COWBOY
IGN:the_cowboy_boss02 :D

Re: Kongpanions

PostPosted: Sat Jan 06, 2018 2:49 pm
by Ten
bump. no longer have ps

Re: Kongpanions

PostPosted: Sat Mar 03, 2018 6:25 pm
by Ten
bump [quote][/quote]

Re: Kongpanions

PostPosted: Sun Mar 04, 2018 2:34 am
by Slamm11
Can I join? Currently level 56 :( :( :( :( ..... IGN:Slamm11

Re: Kongpanions

PostPosted: Fri Mar 09, 2018 10:20 am
by Ten
Slamm11 wrote:Can I join? Currently level 56 :( :( :( :( ..... IGN:Slamm11

do you play on kongregate

Re: Kongpanions

PostPosted: Sat Mar 17, 2018 8:23 pm
by Ten
Ten wrote:bump

Re: Kongpanions

PostPosted: Tue Apr 03, 2018 9:59 am
by Ten
Ten wrote:
Ten wrote:bump