Page 4 of 5

Re: How old are you?

PostPosted: Fri Jul 01, 2016 3:40 pm
by Metalmorphosist
I'm 12. Yey.

Re: How old are you?

PostPosted: Sun Jul 03, 2016 2:06 pm
by Misterman22
Metalmorphosist wrote:I'm 12. Yey.


HAHA I'M OLDER THAN YIU YOU LITTLE KIDBABY
.-.
sorry

Re: How old are you?

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 9:10 pm
by Prostatus5
13, I was 11 when I started playing...... holy crap. And I'm almost 14 so that makes it even better!

Re: How old are you?

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 9:48 pm
by TheNate
I'll be turning 5121 days old tomorrow. I cant wait.

Re: How old are you?

PostPosted: Mon Jul 04, 2016 10:01 pm
by Prostatus5
TheNate wrote:I'll be turning 5121 days old tomorrow. I cant wait.

you'll be 14.03? awesome!

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 9:12 am
by gotem
squeaks goes hard in the paint, mi 22 will be 23 on the 20th of september my niggas :D

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 9:14 am
by Tartarus1876
What If I consider myself 14? I turn 14 on August 6 ^_^

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 9:15 am
by gotem
u gots time to wait sir

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Jul 05, 2016 6:10 pm
by Misterman22
Prostatus5 wrote:13, I was 11 when I started playing...... holy crap. And I'm almost 14 so that makes it even better!


Same. Like, same everything. Wow.

Re: How old are you?

PostPosted: Wed Jul 06, 2016 3:55 am
by LittleSqueaks
gotem wrote:squeaks goes hard in the paint, mi 22 will be 23 on the 20th of september my niggas :D

What did I do? :'(

Re: How old are you?

PostPosted: Wed Jul 06, 2016 1:57 pm
by gotem
LittleSqueaks wrote:Im just 7 years old,discovered internet thing at 6,got the porn one at 5,learned racist jokes at 4 and fucked some bishes at 3.

sir :D

Re: How old are you?

PostPosted: Sat Apr 06, 2019 12:33 am
by LoveNoThot
I was 14 yrs old when I created this thread. I’m 18 yrs old now :cry:

Re: How old are you?

PostPosted: Sat Apr 06, 2019 1:50 am
by None
LoveNoThot wrote:I was 14 yrs old when I created this thread. I’m 18 yrs old now :cry:

I was 12, now I'm 16 :cry:

Re: How old are you?

PostPosted: Sat Apr 06, 2019 10:59 am
by Prostatus5
I'm almost 17 and I started playing when I was 11...


Where the hell did the time go?

Re: How old are you?

PostPosted: Sat Apr 06, 2019 3:14 pm
by peanutbutter
To a much better place :cry:

Re: How old are you?

PostPosted: Mon Apr 08, 2019 9:43 am
by Twitch-Cyross
I was looking at my posts on my other forum account before it got banned and i was 10 starting shit like omfg i was so much cringe if you want to know who i am PM me. LoveNoThot will know who i am.

Re: How old are you?

PostPosted: Fri Apr 12, 2019 6:41 pm
by DaviM12
wow this place old

Re: How old are you?

PostPosted: Mon Apr 15, 2019 10:06 pm
by The Lost Last Archer
LoveNoThot wrote:I was 14 yrs old when I created this thread. I’m 18 yrs old now :cry:

Damn, how time has flown... I'm 17 now. Damn, how life has changed :lol:

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Apr 16, 2019 10:50 pm
by LoveNoThot
The Lost Last Archer wrote:Damn, how life has changed :lol:

honestlyyyy

throwback to the good old innocent days ;c

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Apr 16, 2019 11:22 pm
by The Lost Last Archer
LoveNoThot wrote:
The Lost Last Archer wrote:Damn, how life has changed :lol:

honestlyyyy

throwback to the good old innocent days ;c

Foreaall. Those were the days honestly :lol:

Re: How old are you?

PostPosted: Tue Apr 23, 2019 7:38 pm
by DragonBlake
Waw i put im a kid :lol: this is interesting

Re: How old are you?

PostPosted: Wed Apr 24, 2019 4:48 am
by LightningsFury
DragonBlake wrote:Waw i put im a kid :lol: this is interesting

I did too. But man, this brings memories

Re: How old are you?

PostPosted: Sat May 04, 2019 10:38 pm
by Cowboy The IV
Damn y'all old af
Spoiler: show
17 rn beeeeeeech

Re: How old are you?

PostPosted: Mon May 06, 2019 8:39 am
by _GoogleGaming_
Cowboy The IV wrote:Damn y'all old af
Spoiler: show
17 rn beeeeeeech
Lol

Re: How old are you?

PostPosted: Sun May 12, 2019 8:31 am
by Mariofan1
Wow... I'm 18 now... time flies