Page 1 of 26

Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 1:57 pm
by MasterYi
I found this zombie game which I find rather amusing, it's a online multiplayer game with the option to play single player as well. You kill zombies who become stronger, and other types of zombies as you grow in lvl and rank.

You buy better armor and weapons as you earn money.

There is always a big bad zombie boss in the end of each map which all the players have to team up to kill.

If anyone like these type of games, ( Kinda like hh, just with zombies ) you or others can play on private servers with me.
Max ammount of players in one map is 4.

If you want to play post below and I will post the private server code.

Link: http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/ ... -Zwafl_uao

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:01 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:I found this zombie game which I find rather amusing, it's a online multiplayer game with the option to play single player as well. You kill zombies who become stronger, and other types of zombies as you grow in lvl and rank.

You buy better armor and weapons as you earn money.

There is always a big bad zombie boss in the end of each map which all the players have to team up to kill.

If anyone like these type of games, ( Kinda like hh, just with zombies ) you or others can play on private servers with me.
Max ammount of players in one map is 4.

But what is the title....
Spoiler: show
Or is it 'Zombie Shooting;Multiplayer'?

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:03 pm
by MasterYi
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:I found this zombie game which I find rather amusing, it's a online multiplayer game with the option to play single player as well. You kill zombies who become stronger, and other types of zombies as you grow in lvl and rank.

You buy better armor and weapons as you earn money.

There is always a big bad zombie boss in the end of each map which all the players have to team up to kill.

If anyone like these type of games, ( Kinda like hh, just with zombies ) you or others can play on private servers with me.
Max ammount of players in one map is 4.

But what is the title....
Spoiler: show
Or is it 'Zombie Shooting;Multiplayer'?


Omfg I am stupid :mrgreen: Here it is: http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/ ... -Zwafl_uao

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:14 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:Omfg I am stupid :mrgreen: Here it is: http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/ ... -Zwafl_uao

This is a neat game, what class did you guys pick? (i picked medic)

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:15 pm
by MasterYi
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:Omfg I am stupid :mrgreen: Here it is: http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/ ... -Zwafl_uao

This is a neat game, what class did you guys pick? (i picked medic)


Assault, wanna play on a priv server? Currently Lv 20 ;P

And I hope you don't play as guest, you lose 50% of the game experience.

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:26 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:Omfg I am stupid :mrgreen: Here it is: http://ninjakiwi.com/Games/Action/Play/ ... -Zwafl_uao

This is a neat game, what class did you guys pick? (i picked medic)


Assault, wanna play on a priv server? Currently Lv 20 ;P

And I hope you don't play as guest, you lose 50% of the game experience.

i made an account, i literally failed the first level due to lag :lol:

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:27 pm
by MasterYi
Hah cool, if it's laggy change the quality to low. Btw, multiplayer is much better than single player :P

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:30 pm
by itblobboy
I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:33 pm
by Saruman107
itblobboy wrote:I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.

How do i switch to multiplayer? for future reference :P
EDIT: after i posted this i figured out...

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 2:35 pm
by MasterYi
itblobboy wrote:I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.


I love btd5 as well :P Give the word if y'all wanna play priv server with meh.

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:21 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:
itblobboy wrote:I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.


I love btd5 as well :P Give the word if y'all wanna play priv server with meh.

I'll do a private server (What is the difference?) after i finish this main level i am on- The train rides....

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:24 pm
by Lycanblade
itblobboy wrote:I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.

I love that game!!!! I got to lvl 200 something on easy mode when I realized this other guy got to lvl 275 on hard :lol: after that the lag made my laptop crash

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:28 pm
by MasterYi
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:
itblobboy wrote:I am gonna train to be mlg pro in single player then see if multiplayer is too laggy. It sounds very fun, and I'm guessing because I love bloons tower defense from Ninja Kiwi they will make this pretty epic as well.


I love btd5 as well :P Give the word if y'all wanna play priv server with meh.

I'll do a private server (What is the difference?) after i finish this main level i am on- The train rides....


The difference is you get to play with me! Lol, and I want this achievement, but we need 4 players for that. So anyone wanna join me and Saru?

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:29 pm
by Lycanblade
I might wanna join later,I wanna get to a decent lvl first...I haven't even started playing yet

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:41 pm
by Saruman107
I finished, but it wasn't a victory, it glitched and never let me finish the mission :(

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:42 pm
by MasterYi
Saruman107 wrote:I finished, but it wasn't a victory, it glitched and never let me finish the mission :(


Need help with it?

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:43 pm
by MasterYi
MasterYi wrote:
Saruman107 wrote:I finished, but it wasn't a victory, it glitched and never let me finish the mission :(


Need help with it?


Two poeple is not enough to get the achievement but I can help you out with the map anyway :P

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:48 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:
MasterYi wrote:
Saruman107 wrote:I finished, but it wasn't a victory, it glitched and never let me finish the mission :(


Need help with it?


Two poeple is not enough to get the achievement but I can help you out with the map anyway :P

It was on single player and timed mission :? i got all the way to the end and was standing under the dropship but wasn't letting me go with the dropship

Idk how to send request to play a level with you though :oops:

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:52 pm
by MasterYi
Just click on private match and write '' 72339003 ''

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:54 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:Just click on private match and write '' 72339003 ''

EDIT: FIGURED IT OUT

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 3:55 pm
by MasterYi
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:Just click on private match and write '' 72339003 ''

Ok, but it only shows me as the single person there :?



Click join private match not create. Write: 72339003

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 4:14 pm
by Saruman107
MasterYi wrote:
Saruman107 wrote:
MasterYi wrote:Just click on private match and write '' 72339003 ''

Ok, but it only shows me as the single person there :?



Click join private match not create. Write: 72339003

Thanks for the help, man. i really need a new computer >.<

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 4:27 pm
by MasterYi
:P

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 4:42 pm
by Lu-Bu
I Guess i will start playing this game :I

Re: Zombie shooting; Multiplayer.

PostPosted: Sat Aug 09, 2014 5:26 pm
by Lycanblade
i suck at this lol im just shooting zombies w/ sum green pistol thingie... :lol: