Page 1 of 2

New HH Update Picture from Robby (updated)

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:48 pm
by MisoSoup247
Was pretty surprised to see this :lol:
Image
Image

New Pictures:
Image
Image
Image

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:49 pm
by koalasium
He's a cameo, haven't you heard? He now works as a cameo under robby, his new job after he got fired.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:50 pm
by Stabber
I don't see a viper in that image Miso. I'm disappointed in you.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:53 pm
by koalasium
Image

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:55 pm
by Lu-Bu
Welcome back miso.
and Cool seems helmet heroes will have a more cartoony fairy ville like place.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:55 pm
by itblobboy
I thought this was real for a moment... Damn :o

It would be freaking awesome to have my house established :lol:

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:55 pm
by Naughty
damn that looks amazing!

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 6:56 pm
by Lu-Bu
Here is another interesting quote from robby......(Had to delete it to show the cameos)
I Have found all the Cameo's in miso's picture.
Here they are:
Belding possibly?
some noob character and a gregore fish!
itblobboy and his house and somebody else, Also miso hiding behind a tree.
Also the walker is looking behind to the right.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:20 pm
by MisoSoup247
Lu-Bu wrote:Here is another interesting quote from robby......(Had to delete it to show the cameos)
I Have found all the Cameo's in miso's picture.
Here they are:
Belding possibly?
some noob character and a gregore fish!
itblobboy and his house and somebody else, Also miso hiding behind a tree.
Also the walker is looking behind to the right.

goodjob you found half of them :lol:

Stabber wrote:I don't see a viper in that image Miso. I'm disappointed in you.

prepare to be undisappointed!

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:26 pm
by Naughty
Image

that face haha


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:35 pm
by Pft
The green walker looks worried the eye is trying to look back as if he expecting to be hit lol.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:41 pm
by MisoSoup247
Naughty wrote:Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nice! You found the hardest ones but there's still two more no one has found yet. :lol:

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:44 pm
by Naughty
haha im still looking you son of a beeesssh haha these last two are hard man

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:45 pm
by Pft
I found a banana. The 3rd hut.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:46 pm
by MisoSoup247
Pft wrote:I found a banana.
Image

It's funny because that was intended to be the most easy one, cmon guys, giant banana on a hut :lol:

oh and now there's only one left...

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:46 pm
by Jadon14
I can see a faint zombie skin with sunglasses watermark

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:47 pm
by MisoSoup247
Jadon14 wrote:I can see a faint zombie skin with sunglasses watermark

Yep thats the last one, giant smiling zombie head wearing shades (that's classic H4D3S before the hair update). :lol:

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:49 pm
by Jadon14
MisoSoup247 wrote:
Jadon14 wrote:I can see a faint zombie skin with sunglasses watermark

Yep thats the last one, giant smiling zombie head wearing shades (that's classic H4D3S before the hair update). :lol:

Lol that was the first one I saw

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:49 pm
by Naughty
This extra layer?

Image


guess not... where is the zombie glasses face?

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:53 pm
by MisoSoup247
Naughty wrote:This extra layer?

Image

It's a bit hard to see
Image

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 7:54 pm
by Naughty
you sneaky bastard!

i looked and looked too hahaha

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 8:59 pm
by belding
I've missed you Misho... it has just been so ....*sniff*...its been so hard.....Naruto hasn't been around and you haven't been around....It is good to see you...

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 9:32 pm
by itblobboy
belding wrote:I've missed you Misho... it has just been so ....*sniff*...its been so hard.....Naruto hasn't been around and you haven't been around....It is good to see you...


I feel ya man! I haven't talked to my son in quite a while by any means, it's very heartening to see him.

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Tue Jan 20, 2015 11:57 pm
by MisoSoup247
belding wrote:I've missed you Misho... it has just been so ....*sniff*...its been so hard.....Naruto hasn't been around and you haven't been around....It is good to see you...

I don't like the way you whispered "its been so hard" and that's the thing keeping me from going near you :lol:

Re: New HH Update Picture from Robby

PostPosted: Wed Jan 21, 2015 12:42 am
by Lycanblade
your guild is really dying off...sir pls join us as leg soup or legendary miso soup and make a cool guild page for us :lol: