Search found 1983 matches

Return to advanced search

Re: Someone open my Brother Account

Did you see him on a weebly site that says it gives you free money, tix, items, etc? If so, he got scammed. If not, then I don't know, but what website does he play HH on? Steam, official website, kongregate, or any other? I'm pretty sure the official website is the safest, so if he was on there, t...
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 9:20 pm
 
Forum: Report Player/Abuse
Topic: Someone open my Brother Account
Replies: 1
Views: 89

Re: Sir Pls (slP riS)

.lol ,ot emoc efil ym sah tahW .llih eht fo gniK gnihctaw m'I ,oslA .siht od ot nuf yrev si ti ,haey ,oslA .dlrow eht ni ados tseb eht si ekoc allinaV
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 9:15 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Sir Pls (slP riS)
Replies: 30
Views: 736

Re: What pet gives the most orb bonus?

I think the stalker, sasquatch, or the green dinosaur thing. Yet again, if you have a level 1 stalker and a level 50 Charpo, the Charpo gives you more, so it really depends on level and powers.
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 4:01 pm
 
Forum: General
Topic: What pet gives the most orb bonus?
Replies: 5
Views: 168

Re: Sir Pls (slP riS)

.aloc-acoc yrrehc ekil osla I .aloc-acoc allinav ekil I
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 3:43 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Sir Pls (slP riS)
Replies: 30
Views: 736

Re: Rip

Misterman22 wrote:321tsaltuo pir

timil retcarahc dip2s

:cry: .pir rkI
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 1:12 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Sir Pls (slP riS)
Replies: 30
Views: 736

Re: Trading white wings and 200k for jetpack.

thugpro wrote:pm me :roll: :roll: :roll:

i already bought it, thx tho
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 1:10 pm
 
Forum: MarketPlace
Topic: rip
Replies: 2
Views: 52

Re: A very random poll to ask you about something.

Archeranow wrote:
Lightning wrote:Chi. Nese. Food.


Why haven't I included that before... BUT EHH theres a something else choice anyway.

Chinese food is best food. I cannot live without crab rangoons and chicken lo-mein.
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 12:43 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: A very random poll to ask you about something.
Replies: 11
Views: 246

rip

rip wallet all I have is 1m left lol
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 12:41 pm
 
Forum: MarketPlace
Topic: rip
Replies: 2
Views: 52

Re: Sir Pls (slP riS)

outlast_123 wrote:wat the heck is this language :roll:

.ris ,secnetnes epyt ot yaw reporp eht s'tI
by Lightning
Thu Nov 10, 2016 11:35 am
 
Forum: Off Topic
Topic: Sir Pls (slP riS)
Replies: 30
Views: 736

Re: A very random poll to ask you about something.

Chi. Nese. Food.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 9:05 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: A very random poll to ask you about something.
Replies: 11
Views: 246

Re: Favorite Mobile Game

Easy. Geometry Dash, though I don't play it much anymore, it's very addictive.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 9:04 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Favorite Mobile Game
Replies: 11
Views: 251

Favorite class?

THIS IS COUNTED AS YOUR FAVORITE CLASS TO PLAY AS.
I'm just asking out of curiosity. Mine in order is archer, warrior, cowboy and mage.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 9:00 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Favorite class?
Replies: 9
Views: 180

Re: Election Day is Done...

DUMB AS FUCK TRUMP IM MOVEING TO CANADA. FUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FOR IN PEACHMENTFUCK TRUMP, TRUMP FO...
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 8:46 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Election Day is Done...
Replies: 22
Views: 880

Re: Selling bucket

Dragoner wrote:3m




character limit

Welp, you got me beat ;v;
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 6:36 pm
 
Forum: MarketPlace
Topic: Selling bucket
Replies: 10
Views: 222

F1reFr0st.

If you see a player named F1reFr0st, that's me. It has high stats because I gave it a pet so it can level up. You can even check and see there's a green pet orb. Just clarification. (At most times, it won't have the pet though)
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 4:47 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: F1reFr0st.
Replies: 0
Views: 47

Re: Knock Knock!

Any people who don't watch regular show won't get this, but what kind of balls do Benson have?
Spoiler: show
gum balls please don't kill me I'm so sorry
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 4:28 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: Knock Knock!
Replies: 3
Views: 109

Re: Signature

I can try. What do you want it to look like, or do you want me to surprise you?
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 4:20 pm
 
Forum: General
Topic: Signature
Replies: 5
Views: 87

Re: New Sword and Armor

YamchaHHF wrote:I agree, it kind of does look like archer armor, but anyways i redrew it since i had some time.
Image

Beautiful, except that I can't unsee that the armor has blood around the crotch area, and if girls wear that armour- but really, support.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 3:47 pm
 
Forum: Suggestions
Topic: New Sword and Armor
Replies: 24
Views: 1145

Re: rip America

RIP me. Was nice knowing you all, but it's my time to die February 20th.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 3:45 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: rip America
Replies: 141
Views: 4483

Re: Selling bucket

300k?
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 3:42 pm
 
Forum: MarketPlace
Topic: Selling bucket
Replies: 10
Views: 222

Re: UGH..

They might have used money on tix, but I don't know.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 7:01 am
 
Forum: Report Player/Abuse
Topic: UGH..
Replies: 2
Views: 141

Re: Election Day is Almost Done...

Spoiler: show
Trump won.
by Lightning
Wed Nov 09, 2016 6:59 am
 
Forum: Off Topic
Topic: Election Day is Done...
Replies: 22
Views: 880

Elemental wings?

This idea is stupid, but oh well. So, for maybe 165 tickets and 2m, you can buy elemental wings, which when you buy them, will be a silhouette of normal wings and evil wings combined, but when you buy it, you will randomly get one of the three pairs of wings: Frost (Ice) http://resizepic.com/resize...
by Lightning
Tue Nov 08, 2016 8:53 pm
 
Forum: Suggestions
Topic: Elemental wings?
Replies: 0
Views: 76

Re: If you were the new GM of Helmet Heroes...

If I were the GM, I'd probably give buckets to all of my friends :D
Spoiler: show
For real, I'd try and consider everyone's suggestions and ideas. Also, HH would look like absolute shit because now I'M in charge. Think about it.
by Lightning
Tue Nov 08, 2016 7:49 pm
 
Forum: Off Topic
Topic: If you were the new GM of Helmet Heroes...
Replies: 20
Views: 371

Re: Selling Beat Set & Clown Mask

300k for just the trench coat.
by Lightning
Tue Nov 08, 2016 7:44 pm
 
Forum: MarketPlace
Topic: Selling Beat Set & Clown Mask
Replies: 4
Views: 245
PreviousNext

Return to advanced search